محصول ناموجود می باشد

کنسرو Gimdog Fruty Menu حاوی خوراک راگو،گوشت بوقلمون و سیب Gimdog

تولید کننده: GIMBORN
کیفیت مواد غذایی 100%، بدون مواد نگهدارنده، قابل استفاده در مایکروویو، بدون رنگ آمیزی مصنوعی، بدون تکنولوژی ژنتیکی، بدون رایحه مصنوعی
ناموجود
مارپت تضمین می دهد که اگر تاریخ انقضا کالا برای شما کافی نبود، کالا رو بی قید و شرط پس گرفته و هزینه آن را کاملا بازگشت دهد. با ثبت نظر درباره این محصول، ۵ امتیاز دریافت کنید.
برای ثبت نظر، باید وارد حساب کاربری خود شوید(برای ورود به سایت کلیک کنید)
توضیحات تکمیلی

 

منوی میوه ای با خوراک راگو،گوشت بوقلمون،سیب و سبزیجات،یک خوراک راگو ترد با گوشت بوقلمون تکه های عالی سیب و سبزیجات.این طعم از عشق و هنر لوس کردن آنها توسط صاحبانشان است. برای عشق که یک عمر طول میکشد.منوی میوه ای محصول GimDog کوچولوی نازنین همه آنچه که صاحب سگهای تا 10 کیلوگرم لازم دارند را ترکیب کرده. انتخاب مواد تشکیل دهنده، خوشمزه بطور تعجب انگیز و استفاده همه کاره برای سرو کردن یک منوی مخصوص برای کوچولوی دوست داشتنی شما در هر زمان. منوی میوه ای جدید آماده شده برای خوردن هم در دمای اتاق، یا آنها میتوانند عاشقانه گرم شوند با خارج کردن از بسته بندی و استفاده از مایکرو ویو در30 ثانیه. ترکیبی مخصوص از گوشت، مرغ و ماهی با بهترین میوه ها و سبزیجات که آب دهان کوچولوی نازنینتون رو در میاره. تمامی منوهای میوه های کوچولوی نازنین بالاترین  دقت ممکن برای حفظ مواد مغذی ساخته شده است. اسنک ها شامل هیچ گونه مواد رنگهای و طعم دهنده های مصنوعی و کاملا تمامی مواد تشکیل دهنده اصلاح ژنتیکی شده اند.

 

محتوای محصول:

گوشت  و  مشتقات حیوانی(گوشت بوقلمون 4٪)، غلات، حبوبات، میوه (سیب 4٪، از میوه های خشک شده)، سبزیجات (هویج 2٪، نخود فرنگی 2٪)، مواد معدنی.

 

تحلیل ترکیبات : 

پروتئین 8%
چربی 4%
خاکستر خام 2%
فیبر خام .5%
رطوبت 81%

 

نحوه مصرف : 

سگهای 1 تا 5 کیلوگرم 0.5-1 عدد در روز

سگهای 6 تا 10 کیلوگرم 1-3 در روز.

بیشتر
محصول ناموجود می باشد