مكمل مخصوص سگ Mervue مدل Liver Pak 500 مناسب برای رفع مشکلات کبد - 60 میلی لیتر

تولید کننده: Mervuelab
مکمل خمیر برای درمان مشکلات کبدی از جمله کبد چرب و مدل Liver Pak 500 ساخت کمپانی mervue ایرلند
ناموجود
مارپت تضمین می دهد که اگر تاریخ انقضا کالا برای شما کافی نبود، کالا رو بی قید و شرط پس گرفته و هزینه آن را کاملا بازگشت دهد. با ثبت نظر درباره این محصول، ۵ امتیاز دریافت کنید.
مشخصات محصول
برای استفاده
سگ
نوع محصول
خمیر
خواص درمانی
افزایش شادابی تحریک اشتها کمک به سوخت و ساز بدن بهبود مشکلات کبد
تاریخ انقضا تقریبی
03/2024
برای ثبت نظر، باید وارد حساب کاربری خود شوید(برای ورود به سایت کلیک کنید)
توضیحات تکمیلی

آزمایشگاه Mervue بخشی از Inform Nutrition Ireland است که در سال 1986 تاسیس شد. با بیش از 30 سال تجربه در زمینه حیوانات خانگی، به بهبود سلامت حیوانات در سراسر جهان کمک می کند. تجربه سه دهه همراه با دانش متخصصان تغذیه طیف وسیعی از محصولات خوشمزه، مفید و با کیفیت را به ارمغان می آورد.

هر محصول با دقت فرموله شده است تا طعم و نیازهای غذایی حیوان خانگی شما را برآورده کند.

ماموریت این شرکت ادامه تحقیق و توسعه محصولات جدید برای شادی و سلامتی حیوانات خانگی در سراسر جهان است.

خمیر LIVERPAK 500 توسط دامپزشک با ترکیباتی که برای سلامت کبد سگ شما ضروری است، از جمله S-adenosyl methionine، کنگر فرنگی، کارنیتین، کولین و آنتی اکسیدان ها ساخته شده است.

پشتیبانی از عملکرد کبد در سگ ها

SILYBUM MARIANUM برای درمان طیف وسیعی از اختلالات کبد و کیسه صفرا، از جمله هپاتیت، سیروز و یرقان، و همچنین برای محافظت از کبد در برابر مسمومیت با مواد شیمیایی و سموم محیطی، از جمله نیش مار، نیش حشرات، مسمومیت با قارچ و الکل استفاده می شود.

سیلیمارین و سیلیبینین موجود در این محصول خواص محافظت کننده کبدی، آنتی اکسیدانی، ضد التهابی و ضد فیبروتیک دارند. علاوه بر این، بیوسنتز پروتئین و بازسازی کبد را نیز تحریک می کنند.

: S-adenosyl methionine یک مولکول نوکلئوتید مانند است که توسط تمام سلول های زنده استفاده می شود. یکی از ویژگی های آنه تولید گلوتاتیون می باشد. S-adenosyl methionine غلظت گلوتاتیون را در کبد افزایش می دهد، به عملکرد غشای سلولی کمک می کند و در بسیاری از فرآیندهای بیوشیمیایی که به حفظ عملکرد طبیعی سلول های کبد کمک می کند، دخالت دارد.

کولین: کولین نقش مهمی در متابولیسم چربی در کبد دارد. با تبدیل چربی اضافی به لسیتین یا افزایش استفاده از اسیدهای چرب در کبد، از تجمع چربی اضافی انباشته شده در کبد جلوگیری می کند.

کنگر فرنگی: کنگر فرنگی علاوه بر کمک به کنترل سطح قند خون، یک سبزی فیبری است که حاوی سینارین است. سینارین ترکیبی از اسید فنولیک است که خواص کلاژن و کلرتیک دارد. تولید صفرا را در کبد تحریک می کند و به دفع آن کمک می کند.

کارنیتین: کارنیتین یک اسید آمینه و ماده مغذی است که به متابولیسم چربی سوزی در پستانداران کمک می کند و سوخت و ساز بدن را به انرژی تبدیل می کند.

آنتی اکسیدان ها: در کنترل اکسیداسیون غشاهای حساس نقش اساسی دارند. آنها رادیکال های آزاد مخرب را از بین می برند و از سلول ها در برابر آسیب محافظت می کنند.

 

روش مصرف : 

استفاده از LiverPak500 آسان است و برای توله ها پس از از شیر گرفتن مناسب می باشد.

سگ های کوچک - تا 5 کیلوگرم - 2 میلی لیتر در روز به مدت 7-30 روز

سگ های متوسط – 5 تا 23 کیلوگرم – روزانه 4 میلی لیتر به مدت 7 تا 30 روز

سگ های بزرگ - 15 تا 30 کیلوگرم - 6 میلی لیتر در روز برای 7-30 روز

سگ های بسیار بزرگ - بیش از 30 کیلوگرم - 8 میلی لیتر در روز به مدت 7-30 روز

بیشتر
خریداران این محصول، محصولات زیر را هم خریده اند
محصول ناموجود می باشد