محصول ناموجود می باشد

مكمل عضله ساز Bully Max مدل Gorilla Max مخصوص سگ - 368 گرم

تولید کننده: Bully Max
مکمل رشد و عضله سازی و مولتی ویتامین Bully Max مدل Gorilla Max شامل 20 گرم از با کیفیت ترین پروتئین ها در هر اسکوپ، تایید شده توسط دامپزشکان، مناسب برای تمامی سگ های بزرگتر از 7 هفته.
ناموجود
مارپت تضمین می دهد که اگر تاریخ انقضا کالا برای شما کافی نبود، کالا رو بی قید و شرط پس گرفته و هزینه آن را کاملا بازگشت دهد. با ثبت نظر درباره این محصول، ۵ امتیاز دریافت کنید.
برای ثبت نظر، باید وارد حساب کاربری خود شوید(برای ورود به سایت کلیک کنید)
توضیحات تکمیلی

ترکیبات:

پروتئین وِی ایزوله: پروتئین آب پنیر با کیفیت ترین منبع پروتئین می باشد که به راحتی توسط دستگاه گوارش جذب می شود و اسیدهای آمینه عضله ساز بالایی دارد.

پروتئین نخود فرنگی: پروتئین نخود سرشار از آمینو اسیدهای شاخه دار (BCAA) است که به سگ شما کمک می کند توده عضلانی بدون چربی و سالمی داشته باشد.

شربت ذرت جامد: این ماده ساخته شده از ذرت انرژی سگ شما را به شکل کربوهیدرات تامین می کند. مواد جامد شربت ذرت تقریباً ¾ به اندازه قند نیشکر شیرین است.

روغن نباتی: روغن نباتی از چربی های غیراشباع و سالم برای قلب، تشکیل شده است که سگ منبع طبیعی انرژی برای سگ شماست.

کنسانتره روغن ماهی امگا: این کنسانتره حاوی اسیدهای چرب امگا 3 سالم است که به بهبود سلامت مغز و قلب سگ شما کمک می کند. بسیاری از سگ ها به شدت دچار کمبود چربی های امگا 3 هستند.

ترکیب مواد مغذی اختصاصی (بتا کاروتن): بتا کاروتن یک آنتی اکسیدان و پیش ساز ویتامین A است، به این معنی که سگ شما می تواند آن را در صورت نیاز به ویتامین A تبدیل کند. ویتامین A یک ویتامین ضروری برای سلامت بینایی، پوست و سلامت کلی بدن سگ ها می باشد.

ترکیب مواد مغذی اختصاصی (ویتامین A پالمیتات): ویتامین A پالمیتات یک کاروتنوئید حیوانی است که برای سلامت پوست، بینایی و سلامت کلی بدن ضروری است.

ترکیب مواد مغذی اختصاصی (Cholecalciferol): این ماده که به عنوان ویتامین D شناخته می شود یک ماده مغذی ضروری برای سگ ها است (درست مانند انسان) که برای داشتن استخوان ها و دندان های سالم حیاتی است. همچنین نشان داده شده است که در برابر چندین بیماری مانند سرطان از بدن محافظت می کند.

ترکیب مواد مغذی اختصاصی (dl-alpha-tocopheryl acetate): نوعی ویتامین E و یک آنتی اکسیدان محلول در چربی است که به محافظت از سگ شما در برابر رادیکال های آزاد مضر کمک می کند.

ترکیب مواد مغذی اختصاصی (بیوتین (ویتامین B7): بیوتین یک ماده مغذی و مهم برای سلامت پوست و موی سگ شما می باشد که به سلامت قلب و متابولیسم سگ شما کمک می کند.

ترکیب مواد مغذی اختصاصی (اسید فولیک): اسید فولیک یک ویتامین B بسیار مهم برای بدن است که به سگ شما در تولید سلول‌های جدید و حفظ سلول ها کمک می‌کند، در حالی که با جلوگیری از لخته شدن خون اضافی در شریان‌های سگ، از بیماری‌های قلبی نیز محافظت می‌کند.

ترکیب مواد مغذی اختصاصی (نیاسینامید: شکلی از نیاسین است): نوعی ویتامین B که به آزاد شدن انرژی در سلول‌های سگ شما کمک می‌کند و در عین حال سطح کلسترول خون سگ شما را کاهش می‌دهد.

ترکیب مواد مغذی اختصاصی (کلسیم D-Pantothenate): این ماده که به عنوان اسید پانتوتنیک یا ویتامین B5 نیز شناخته می شود، یک ماده مغذی است که به سگ شما کمک می کند تا غذا را برای انرژی متابولیزه کند.

ترکیب مواد مغذی اختصاصی (تیامین HCl): این ماده که به عنوان ویتامین B1 نیز شناخته می شود به سگ شما کمک می کند تا از غذا انرژی مورد نیاز بدنش را تولید کند و همچنین برای سلامت قلب و عروق و مغز و چشم نیز ضروری است.

ترکیب مواد مغذی اختصاصی (سیانوکوبالامین): ای ماده که به عنوان ویتامین B12 نیز شناخته می شود برای حفظ سلامت اعصاب و تولید گلبول های قرمز در خون ضروری است.

ترکیب مواد مغذی اختصاصی (ریبوفلاوین): این ماده که به عنوان ویتامین B2 نیز شناخته می شود به سگ شما کمک می کند تا پروتئین، کربوهیدرات ها و چربی را برای انرژی متابولیزه کند.

ترکیب مواد مغذی اختصاصی (پیریدوکسین HCl): این ماده که به عنوان ویتامین B6 نیز شناخته می شود در تحریک واکنش های آنزیمی که برای سلامت سگ شما ضروری هستند، مهم است.

ترکیب مواد مغذی اختصاصی (اسید اسکوربیک): این ماده که به عنوان ویتامین C نیز شناخته می شود یک آنتی اکسیدان قوی محلول در آب است که کمک می کند تا مکمل Bully Max تازه بماند.

ترکیب مواد مغذی اختصاصی (ویتامین K1): نوعی از ویتامین K1 که از سگ شما در برابر لخته شدن خون مراقبت کرده و بهبود زخم ها را سرعت می بخشد. همچنین به ایجاد استخوان های قوی و سالم کمک می کند.

ترکیب مواد مغذی اختصاصی (گلوکونات مس): این ماده نوعی از اشکال مس است که یک ماده معدنی مهم برای بدن سگ ها می باشد. سگ شما برای سلامت مغز، استخوان و سیستم ایمنی به مس نیاز دارد.

ترکیب مواد مغذی اختصاصی (یدید پتاسیم): این ماده نوعی ماده مغذی است که به سگ شما برای داشتن تیروئید (سیستمی که سطح هورمون سگ شما را کنترل می کند) سالم تر کمک می کند.

ترکیب مواد مغذی اختصاصی (فروس فومارات): این ماده که یک شکل از آهن مغذی ضروری برای بدن است، با کمک به سگ شما برای ایجاد گلبول های قرمز از کم خونی محافظت می کند.

ترکیب مواد مغذی اختصاصی (سولفات منگنز): این ماده که نوعی از منگنز معدنی ضروری برای بدن است، به سگ شما برای ساخت آنزیم‌های ضروری و همچنین داشتن استخوان‌های قوی تر کمک می‌کند.

ترکیب مواد مغذی اختصاصی (سلنیت سدیم): این ماده که به عنوان سلنیوم تیز شناخته می شود، یک ماده معدنی حیاتی برای بدن است که می تواند التهاب را کاهش داده و همچنین به عنوان یک آنتی اکسیدان برای محافظت از سگ شما در برابر رادیکال های آزاد عمل کند.

ترکیب مواد مغذی اختصاصی (سولفات روی): این ماده که شکلی از روی است، با تحریک سیستم ایمنی و کمک به رشد و ترمیم عضله به سلامت سگ شما کمک می کند.

ترکیب مواد مغذی اختصاصی (کولین بی تارترات): این ماده که نوعی ماده مغذی است به عملکرد صحیح مغز، کبد، عضلات و اعصاب سگ شما کمک می کند. همچنین به سگ شما کمک می کند تا متابولیسم و ​​سطح انرژی سالمی داشته باشد.

ترکیب مواد مغذی اختصاصی (کربنات کلسیم): این ماده که شکلی از کلسیم معدنی ضروری برای بدن است، به سگ شما برای داشتن دندان ها و استخوان های سالم کمک می کند.

تورین: تورین یک آمینو اسید و یکی از بلوک های سازنده پروتئین است. تائورین با فواید سلامتی متعددی از کاهش استرس و سوزاندن چربی تا کمک به پیشگیری از بیماری قلبی و غیره دارد.

ترکیب آنزیم های گوارشی (آلفا آمیلاز- سلولاز- لیپاز- لاکتاز- پروتئاز خنثی): مجموعه آنزیم های گوارشی که به سگ شما کمک می کند تا مواد مغذی را بهتر تجزیه و جذب بدنش کند.

طعم طبیعی: طعم دهنده ای کاملا طبیعی به این محصول اضافه شده تا از علاقه سگ شما به مزه این مکمل اطمینان حاصل شود.

کلستروم (آغوز): این مایع شیری از شیر مادر در چند روز اول پس از زایمان تولید می شود که یکی از غنی‌ترین منابع غذایی در طبیعت است که شامل پروتئین‌های مختلف، کربوهیدرات‌ها، چربی‌ها، ویتامین‌ها، مواد معدنی و آنتی‌بادی‌هایی که سلامت و شادابی را افزایش می دهد، می باشد.

پروبیوتیک ها (باسیلوس کواگولانز): پروبیوتیک ها باکتری های سالم روده هستند که سلامت و هضم را بهبود می بخشند.

 

دستور مصرف توصیه شده

تا 9 کیلوگرم : 1 وعده در روز

بیش از 9 کیلوگرم: 2 وعده در روز

اندازه سرو : 6 قاشق چایخوری یا 1/8 فنجان

برای استفاده در سگ های بالای 12 هفته. در صورت تمایل می توان بین وعده های صبح و عصر تقسیم کرد.

 

بیشتر
محصول ناموجود می باشد